Elevator pitch – kako v 2 minutah povedati bistvo poslovne ideje?

KW: Elevator pitch, podjetniška ideja, investitorji, podjetništvo, promocija

 

Elevator pitch je enostavna metoda, ki jo uporabljajo startupi v Silicijevi dolini in tudi drugod pri predstavitvi svoje ideje investitorjem. Gre za bistvo bistva poslovnega modela oziroma poslovnega načrta, kjer v dveh minutah povemo, kakšna je naša rešitev in zakaj je boljša od konkurentov, kdo so kupci, kdo sestavlja podjetniško ekipo, koliko denarja rabimo in kakšen donos bo imel investitor, če bo investiral v nas. Zakaj dve minuti? Gre predvsem za to, da imajo investitorji zelo malo časa, startupov, ki potrebujejo denar, pa je veliko. Zato je toliko bolj pomembno, da v tistih dveh minutah uspe investitorja navdušiti.

 

Pri tem pa elevator pitch predstavlja zgolj vrh ledene gore. Če nismo prej naredili poslovnega načrta ali vsaj poslovnega modela, potem ne bomo mogli suvereno predstaviti poslovne ideje v dveh minutah. Poleg tega moramo biti pripravljeni tudi na različna, tudi nehvaležna vprašanja, ki jih lahko postavijo investitorji.

 

Trening elevator pitcha nam pride prav, tudi če ideje ne bomo predstavljali investitorjem. Koristi nam lahko že pri dogovarjanju za kredit na banki, kjer izpademo bolj prepričljivi, če znamo podjetniško idejo predstaviti kratko in jedrnato.

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com