Marketinški načrt


Marketinški načrt je dokument, ki opredeljuje marketinške cilje, strategije in taktike ter načrtuje načine, kako doseči te cilje. Gre za ključni dokument v marketinški strategiji, ki pomaga podjetjem razumeti, kako doseči svoje cilje in ciljne skupine.

Marketinški načrt vsebuje analizo trga, ciljne skupine, konkurence, prednosti in slabosti podjetja, cilje in strategije ter načrt, kako doseči te cilje. Vključuje tudi načrt za uporabo marketinških orodij, kot so oglaševanje, promocija, prodaja, embalaža, distribucija, cenovna politika itd.

Poleg tega načrt vsebuje tudi načrt merjenja učinkovitosti marketinških dejavnosti, s čimer lahko podjetje spremlja uspešnost svojih marketinških naporov in jih prilagaja, če je potrebno.

Marketinški načrt je ključni dokument za uspešno izvedbo marketinške strategije, saj pomaga podjetjem razumeti svoje cilje in kako doseči svoje ciljne skupine.

Za boljšo optimizacijo je priporočeno da se ga izdela skupaj poslovnim načrtom.